Cautari Populare :
Adauga un anunt gratuit

Cost mai mic la intretinere pentru locatari

poza
Administrarea unui imobil poate fi mult mai usoara, apeland la serviciile unei firme specializate. Aceasta este o optiune ce trebuie luata in seama de locatarii imobilelor. Externalizarea acestor servicii inseamna eficientizarea intregului proces. O firma de administrare imobile dispune de personalul specializat pentru a organiza aceasta activitate, si pentru a face fata cererilor locatarilor in probleme de administrare.
 
Asociatiile de proprietari ce apeleaza la serviciile unei firme de administrare imobile pot face economii serioase, in primul rand pentru ca astfel se minimalizeaza costurile aferente unui singur imobil. Metoda e mult mai sigura, decat apelarea la un simplu administrator, care poate nu are capacitatea de a face fata tuturor problemelor ce survin in procesul de administrare. O firma specializata in administrare ofera astfel servicii complete, pornind de la servicii financiare si contabile, pana la servicii administrative, de consultanta juridica sau de casierie. De obicei firmele specializate lucreaza cu mai multe asociatii de proprietari, astfel angajatii firmei lucreaza simultan la rezolvarea cerintelor si problemelor asociatiilor de proprietari. Castigul proprietarului unui imobil se vede in acest caz, prin costurile mai mici la intretinerea apartamentului.
 
Firmele specializate in administrarea imobilelor dispun totodata de angajati care pot interveni in regim de urgenta, acest personal tehnic fiind pregatit pentru rezolvarea situatiilor de urgenta ce pot aparea la instalatiile sanitare sau de incalzire. Partea buna pentru asociatiile de proprietari e ca pot opta pentru diferite servicii, in functie de nevoile asociatiei. Firma de administrare imobile pune la dispozitia asociatiilor mai multe tipuri de pachete, ce includ, redactarea listelor si fiselor individuale si a celor pentru intregul imobil de apartamente. Aceste pachete pot incepe de la preturi de 5 lei pe apartament. Daca asociatia are nevoie si de servicii contabile, pachetul costa 9 lei pe apartament. Cei care opteaza pentru servicii complete, pot beneficia de un pachet inepand de la 15 lei. Folosind astfel serviciile unei firme de specialitate in administrarea de imobile, duce la reducerea semnificativa a costurilor asociatiei, si la eficientizarea intregului proces.
 
Asociatiile de proprietari care opteaza pentru serviciile unei firme de specialitate au la dispozitie fise individuale, defalcate pe fiecare apartament. Proprietarii imobilelor astfel dispun de transparenta serviciilor oferite, avand trecute pe spatele fisei costurile lunare ce tin de administrarea blocului, sau in cazuri de interventii, reparatii, costurile acestora. Transparenta serviciilor si externalizarea activitatilor administrative trebuie luata in considerare de asociatiile de proprietari pentru un management eficient al imobilului.
 
Fiecare proprietar in parte doreste sa minimalizeze costurile lunare ce tin de administrarea imobilului de apartamente. Prin incheierea unui contract cu o firma de administrare a imobilelor, acest lucru e posibil. Activitatile de contabilitate si de administrare a imobilelor sunt o problema ce trebuie lasata in mina specialistilor in domeniu. Asociatiile care isi asuma raspunderea pentru administrarea individuala pot avea neplaceri privind cheltuirea banilor asociatiei, transparenta oferita de o firma de specialitate nu exista in acest caz, si insumand costurile pe termen lung, acestea sunt considerabil mai mari in acest caz. Firmele de administrare imobile lucreaza in acelasi timp cu mai multe asociatii in parte, iar rezolvarea problemelor, cheltuirea banilor asociatiei, si utilizarea serviciilor firmei sunt astfel centralizate oferind un plus de incredere proprietarilor de imobile.