De ce sa investesti in digital in 2023?

Odata cu dezvoltarea internetului, cu aparitia smartphone-urilor si a tabletelor, ca sa nu mai vorbim de succesul retelelor sociale, orice companie care doreste sa isi dezvolte activitatea si sa faca fata concurentei trebuie sa se bazeze pe tehnologia digitala.

Acest lucru este cunoscut sub numele de „transformare digitala”. Aceasta se refera la utilizarea noilor tehnologii ale informatiei si comunicatiilor. Este o etapa necesara pentru toate companiile care au ambitia de a prospera. Daca inca mai ai indoieli, iata cateva motive pentru a investi in digital in 2023.

Pentru a obtine mai multi clienti

Integrarea tehnologiilor digitale in intreaga companie permite atingerea unui numar mai mare de clienti si obtinerea unor rezultate mai bune decat pana acum. Conform statisticilor, mai mult de 60% din procesul de cumparare incepe astazi pe internet.

Asadar, sansele ca un consumator sa afle de existenta afacerii tale si sa devina client sunt foarte mici daca nu ai un site web sau o prezenta in social media, de exemplu.

Vezi si:  Cum poti crea o campanie de marketing de succes

Cu alte cuvinte, platformele online sunt acum o parte integranta a calatoriei clientului. O companie care are o vizibilitate online mai buna este sigura ca oamenii ii vor gasi site-ul. Acestia pot apoi sa interactioneze cu ea si sa-i foloseasca serviciile sau sa-i cumpere produsele.
Datorita diverselor tehnici de marketing web, poti atrage un public perfect tinta. Astfel, te asiguri de faptul ca ca oferi produsele si/sau serviciile persoanelor care sunt cu adevarat interesate.

Pentru o relatie imbunatatita cu clientii

Digitalizarea serviciilor iti permite sa optimizezi relatiile cu clientii, intrand in era automatizarii marketingului.

Intr-adevar, automatizarea marketingului reprezinta o serie de actiuni care sunt declansate automat pe baza unor criterii predefinite.
De exemplu, acum este posibil sa personalizezi campaniile de e-mail pe baza inregistrarii la un eveniment, sa modificati licentele pe baza locatiei geografice sau a sectorului de activitate, sa automatizezi procesele.

Toate acestea ofera experiente usor de utilizat si usurinta in utilizare. Ca urmare, iti permite sa construiesti relatii durabile cu clientii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *