Lipsa de timp, lipsa motivatiei…care este sportul adaptat nevoilor mele?

Cu totii avem mereu o scuza buna pentru a nu face sport sau pentru a nu ne apuca de sport. Insa, daca ne gasim activitatea sportiva potrivita pe termen scurt si termen lung lucrurile vor fi mult mai usoare.

Vreau sa imi pastrez tonusul – Pilates

Aceasta practica blanda se dovedeste a fi extrem de eficienta pentru toate persoanele care vor sa isi mentina silueta si tonusul. Avantajul este ca Pilates este o activitate care se poate practica in grup sau din confortul locuintei.

Beneficii oferite: abdomen plat, brate si solduri tonifiate. Pliates este o activitate completa care ne ajuta sa ne pastram corpul tonic, din cap pana in picioare.

Nu am suficient timp pentru a face sport – antrenament in circuit

Pentru a arde calorii, pentru energie, in ciuda unui program aglomerat, opteaza pentru o practica sportiva scurta, eficienta, care nu necesita prea multa logistica cum este antrenamentul in circuit. Poti progresa in ritmul tau cu ajutorul acestor inlantuiri de exercitii care combina cardio si intarirea musculara.

Vezi si:  Aceste trei exercitii de fitness vor deveni rutina ta zilnica

Beneficii oferite: iti lucrezi anduranta si rezistenta corpului deopotriva. Aceste ateliere de scurta durata iti solicita ansamblul corpului.

Simt nevoia sa ma descarc: cardio boxing

Distractiv si dinamic, cardio-boxingul este o activitate fizica foarte completa, care permite un antrenament cu greutati corporale, combinand exercitii de intarire musculara si miscari cardio.

Beneficii oferite: Intregul corp este implicat, iar aceste sesiuni de grup sunt ideale pentru a elibera tensiunea fizica si mentala. Observa rapid rezultatele asupra mintii tale (este o adevarata evadare), datorita efectului de grup si a conexiunii cu muzica care ajuta la alungarea stresului si la exteriorizare.

Pentru a profita din plin de beneficiile acestui sport asupra corpului si mintii, regularitatea este esentiala. Planifica o sedinta o data pe saptamana intr-o sala de sport sau 20 de minute o data la doua zile acasa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *