Care sunt cele mai bune exercitii pentru tonifierea bratelor

Care sunt cele mai bune exercitii pentru tonifierea bratelor

Intr-o lume in care aspectul fizic si sanatatea sunt tot mai importante, tonifierea bratelor este un obiectiv pe care multi il urmaresc. Bratele tonifiate nu numai ca arata bine, dar si imbunatatesc forta si mobilitatea. Pentru a atinge acest obiectiv, este esential sa incluzi exercitii specifice in rutina ta de antrenament.

Iata cele mai bune cinci exercitii pentru tonifierea bratelor

Flotarile

Acest exercitiu clasic este unul dintre cele mai eficiente pentru tonifierea bratelor. Flotarile lucreaza nu doar muschii pectorali, ci si muschii bratelor, in special tricepsii. Pentru a face flotarile corect, stai in pozitie de plank cu palmele pe podea, la nivelul umerilor, si coboara corpul pana cand pieptul este aproape de podea, apoi impinge-te inapoi in pozitia initiala. Poti incepe cu variantele mai usoare, cum ar fi flotarile pe genunchi, si sa avansezi treptat catre cele clasice.

Flexiuni cu gantere

Aceste exercitii sunt excelente pentru izolarea muschilor bratelor, mai ales a bicepsilor. Stand in picioare, cu cate o gantera in fiecare mana, indoaie bratul la cot si aducand gantera catre umar, apoi coboara bratul incet in pozitia initiala. Mentine spatele drept si coatele lipite de corp pe tot parcursul miscarii. Poti varia greutatea ganterelor pentru a creste intensitatea exercitiului pe masura ce progresezi.

Vezi si:  Care sunt cele mai bune antrenamente fitness pentru femei

Extensii cu gantere

Aceasta miscare este ideala pentru tonifierea tricepsilor, muschii de la partea din spate a bratelor. Stand pe un scaun sau pe o banca, cu o gantera in mana, ridica bratul deasupra capului, apoi indoaie cotul pentru a cobori gantera in spatele capului, apoi intoarce-te la pozitia initiala. Asigura-te ca pastrezi cotul stabil si doar antebratul se misca in timpul exercitiului.

Tractiuni

Tractiunile sunt un alt exercitiu clasic pentru tonifierea bratelor, in special pentru muschii spatelui si bicepsii. Pentru a face tractiuni, prinde bara de tractiuni cu o priza la distanta umerilor si atarna liber cu bratele complet intinse. Apoi, trage-ti corpul in sus pana cand barbia este deasupra barei si coboara-te incet inapoi la pozitia initiala. Daca nu poti face tractiuni la inceput, poti folosi o banda de rezistenta sau o masina de asistare pentru a te ajuta sa progresezi.

Flexii cu bara

Acest exercitiu este similar cu flexiunile cu gantere, dar foloseste o bara cu greutati pentru a lucra bicepsii. Stand in picioare, cu mainile la latimea umerilor si prinzand bara cu o priza, indoaie bratele la cot pentru a ridica bara catre umar, apoi coboara bratele incet inapoi in pozitia initiala. Asigura-te ca controlezi miscarea si nu folosesti impulsul corpului pentru a te ajuta.

Vezi si:  Ne ajuta sariturile cu coarda sa slabim eficient?

Este important sa iti adaptezi rutina de antrenament in functie de nivelul tau de fitness si sa apelezi la un antrenor personal.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *